reklama

Bez zábran

Nedovolí mi to tu nenapísať. Už od začiatku školského roka mne a mojej sesternici-spolužiačke nedajú spávať dve žiačky našej spojenej školy. Niečo nemysliteľné. Ani sama neviem ako sa to všetko začalo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Celkom spokojné si kráčame z našej "školskej" krčmy na telesnú, keď nás začnú slovne urážať. No jasné, nedalo mi nereagovať. Teraz vidím, že to nebolo správne alebo bolo? Čo by sa stalo kebyže im na to nič nepoviem. Dali by nám pokoj? Isto nie. Vždy sú rozčúlené, keď na ich táraniny nereagujeme. A má zmysel reagovať? V tomto prípade nie.

Ako môžu byť stále také drzé a vyskakovať? Veď ani nevedia ako sa volám. Nemajú ani páru o tom, čo som zač. Ako môžu po mne kričať v meste medzi ľuďmi s tým, že som štetka, lebo mám červeno-čiernu tašku? A byť rozčúlené z toho, že im na to nič nepoviem? Pre mňa je to veľmi nepochopiteľná vec. Ako si môžu urobiť srandu aj z maturanta, ktorý im slušne dohovorí? Otázok typu AKO, by som tu mohla písať množstvo, ale stačí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Musí to skončiť, teda chcem aby to skončilo. Raz a navždy. Už ďalej nie som ochotná, počúvať všelijaké hlúposti na moju adresu. Týmto chcem poďakovať všetkým, ktorí si ma v tejto nepríjemnej veci zastali, že chalani? ;) Ale najväčšia vďaka patrí môjmu triednemu, ktorý to dnes DÚFAM celé ukončil. 

Petra Mojžišová

Petra Mojžišová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné dievča, ktoré od života čaká, že raz bude naozaj plnohodnotný, zábavný a hlavne aby za niečo stál. Dovtedy sa snažím a budem snažiť preskakovaťvšetky prekážky, ktoré sú právom alebo neprávom naukladané na mojej strastiplnej ceste. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáRodinaHaluzeLen tak...Súkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu