reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Mojžišová

Petra Mojžišová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné dievča, ktoré od života čaká, že raz bude naozaj plnohodnotný, zábavný a hlavne aby za niečo stál. Dovtedy sa snažím a budem snažiť preskakovaťvšetky prekážky, ktoré sú právom alebo neprávom naukladané na mojej strastiplnej ceste. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáRodinaHaluzeLen tak...Súkromné

reklama

Len tak...

Prilákať, nie odlákať!

Petra Mojžišová

Prilákať, nie odlákať!

Asi pred troma týždňami som sa s kamarátmi viac zaujímala o naše zdravie. Jedno poobedie sme sa vybrali obzrieť posilňovne v Žiline a zistiť si všetky potrebné veci. No nakoniec sme sa na to vykašľali a zatiaľ sa do žiadnej posilňovne nechystáme, škoda.

  • 17. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 406x
  • 0
Čo sa stalo?

Petra Mojžišová

Čo sa stalo?

Fúúú, je to ozaj dávno čo som naposledy prispela článkom na blog. Mesiac? Naozaj smutné. Som flákač alebo bolo veľa povinností? Asi tie povinnosti (ale tie sú stále).

  • 14. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 653x
  • 4
Musia si veriť

Petra Mojžišová

Musia si veriť

Chalani, už od zrodu SPARTAKU GYMKP mi na tom všetkom niečo nesedí. Neviete prečo? Chce to pevnú vôľu, zodpovedného vodcu, ktorý keď niečo povie, ostatní sú z toho namäkko a rešpektujú to. Vám zrejme takýto človek chýba.

  • 30. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 590x
  • 3
Urobiť vec, ktorá mi naháňa strach...

Petra Mojžišová

Urobiť vec, ktorá mi naháňa strach...

Nedávno som čítala knižku, ktorú mám strašne rada. Celý dej sa točí okolo dievčiny, ktorá sa volá Mia. Na prvý pohľad úplne obyčajné dievča ale len do chvíle, kým sa nedozvie, že je princezná. Chudera, musí čeliť všetkému možnému až kým sa z povinností nezrúti. Jej skvelý terapeut jej poradí: Urob jednu vec za deň, ktorá ti naháňa strach!

  • 26. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 691x
  • 8
Pochopia to niekedy?

Petra Mojžišová

Pochopia to niekedy?

Verím tomu! Čo iné im ostáva? Jednoznačne sa so všetkým musia zmieriť a brať veci také aké sú. Nežiť v domnení, že teraz je všetko hore nohami. Jednoducho, za ich čias nebolo toľko vymožeností, aké sú ponúkané dnes nám.

  • 22. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 659x
  • 9
reklama
Dať každému dňu šancu...

Petra Mojžišová

Dať každému dňu šancu...

Čo to znamená? Zmocnila sa ma panika, keď som si prečítala tieto slová: DAŤ KAŽDÉMU DŇU ŠANCU? Ešte asi trikrát som si to veľmi pozorne prečítala. Nechápala som. Prečo som sa na to musela pozrieť práve ja? No asi preto, aby som mala znovu nad čím rozmýšľať.

  • 20. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 597x
  • 3
Neznášam soboty...

Petra Mojžišová

Neznášam soboty...

Už len v pomyslení, že sa blíži sobota mi prejde mráz po chrbte. Pýtate sa  prečo? Veď každý normálny študent sa na víkend teší. U mňa to tak nebýva. Jasné, že si v piatok ráno v škole poviem: nech je už zajtra, ale hneď ma to prejde, keď si spomeniem čo všetko si musím v sobotu prežiť. Je to katastrofa.

  • 10. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 865x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu