reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Mojžišová

Petra Mojžišová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné dievča, ktoré od života čaká, že raz bude naozaj plnohodnotný, zábavný a hlavne aby za niečo stál. Dovtedy sa snažím a budem snažiť preskakovaťvšetky prekážky, ktoré sú právom alebo neprávom naukladané na mojej strastiplnej ceste. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáRodinaHaluzeLen tak...Súkromné

reklama

Súkromné

Iná ako iné

Petra Mojžišová

Iná ako iné

Áno, som iná. Iná ako iné dievčatá. Je to tak a všede o tom počúvam, raz v dobrom a raz v zlom. Veď čo je na tom zlé? Nič. Môj život, názory, postoje, chyby a sklamania. Prečo zrazu toľko kritiky?

  • 20. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 481x
  • 4
Fero, óó

Petra Mojžišová

Fero, óó

"Fero, óóó, náš spolužiak Feroóóó. " Tak toto sú slová z jedného elánovského hitu. Každý ho iste pozná. No nejdem tu písať o pesničkách. Tento článok by som chcela venovať inému Ferovi. MIKLOŠKOVI!

  • 23. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 101x
  • 61
K čomu mi to všetko bude?

Petra Mojžišová

K čomu mi to všetko bude?

Keď sa tak zamyslím prečo chodím na gymnázium, prichádzam na samé hlúposti. Prečo? Môžem si za to sama. Nikto iný. Ani moji rodičia, ktorí mi prihlášku na strednú iba podpísali. Prečo som do kolonky názov strednej školy, napísala Gymnázium Kráľovnej pokoja? Už viem. Nevedela som čo všetko ma čaká.

  • 14. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 813x
  • 18
Hovoria mi Petra

Petra Mojžišová

Hovoria mi Petra

VITAJTE! Srdečne Vás vítam na mojom blogu, ktorý som si v mojich predstavách plánovala hodnú chvíľu a od dnes je to realita. Budem sa snažiť podeliť sa s Vami o moje názory, postrehy, radosti a hlavne veci z môjho života. Pevne verím, že moje články budú mať aspoň ako taký zmysel a šmrnc.

  • 9. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 192x
  • 38
reklama
SkryťZatvoriť reklamu