reklama

Pochopia to niekedy?

Verím tomu! Čo iné im ostáva? Jednoznačne sa so všetkým musia zmieriť a brať veci také aké sú. Nežiť v domnení, že teraz je všetko hore nohami. Jednoducho, za ich čias nebolo toľko vymožeností, aké sú ponúkané dnes nám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Pre vysvetlenie. Posledný týždeň mám problém s rodičmi. Neviem ako im mám vysvetliť, že používať notebook alebo pc a presedieť denne pri týchto "pekelných" strojoch minimálne dve hodiny, je úplne normálne. Márne sa snažím diskutovať na túto tému, vždy majú svoj názor.

"Za našich čias to tak nebolo!" Keď počujem tento argument, v momente sa mi zvýši krvný tlak. Neznášam to. Prečo to hovoria? Závidia! Závidia, že nemali neuveriteľné množstvo prostriedkov, ktoré by rozvíjali ich tvorivosť, alebo im prekáža to, že im postupne prerastáme cez hlavu? Skôr to druhé.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem, čo by som na ich mieste robila ja. Pravdupovediac, hanbila by som sa. Hanbila by som sa preto, že moje dieťa vie viac ako ja? Nezáleží na tom. Veľakrát som bola ochotná naučiť moju mamu pár základných veci, ktoré by isto zvládla. Prečo mi vždy povie, že nemáš čas? Nechce sa jej to vedieť. Tak prečo mi vykrikuje môj čas strávený za počítačom? Proste ma to baví.

Pevne verím, že raz tento okruh vecí pochopia a niečomu sa od nás priučia. Veď nie nadarmo chodím do informatickej triedy :). Držím im v tom palce, ale ajtak nechápem toľkému buzerovaniu. ;)

Petra Mojžišová

Petra Mojžišová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné dievča, ktoré od života čaká, že raz bude naozaj plnohodnotný, zábavný a hlavne aby za niečo stál. Dovtedy sa snažím a budem snažiť preskakovaťvšetky prekážky, ktoré sú právom alebo neprávom naukladané na mojej strastiplnej ceste. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáRodinaHaluzeLen tak...Súkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu