reklama

Zodpovednosť je sila, nie záťaž

Berie to tak každý? Podľa mňa nie.  Dlhšiu dobu pozorujem istých ľudí z môjho okolia a prichádzam na veľa vecí. Vecí, ktoré ma môžu obohatiť ale môžu mi aj kus zobrať. Ako sa mám k tomu postaviť? Sama neviem. Ešte musím na veľa vecí prísť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Kto ma pozná vie, že mám rada deti a veľa času trávim s nimi. Snažím sa pri nich veľa učiť a poznávať. Nedá mi nespomenúť jedného chlapca, ktorý býva podo mnou. Je mi ho veľmi ľúto. Má to doma ťažké. Jeho mama si ho vôbec nevšíma, radšej má poldeci ako jeho, vychováva ho starká, ktorá ledva chodí. Už len pohľad na neho ma bolí. Za jeho štyri roky života si už veľa odskákal. Pamätám si ako som raz v lete išla k starkej a cez oknom som videla ako ho jeho mama drží na rukách a vrieska po ňom, že je beštia a tom mal ani nie mesiac. Je to normálne?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nechcem moralizovať ani nič podobné. Som citlivá na takéto veci. Veď deti sú to najkrajšie čo je na tomto svete, teda aspoň podľa mňa. Keď počujem ako doma po polnoci plače a kričí na mamu prečo je opitá, mám chuť zazvoniť u nich a zobrať ho so sebou. Aká je to zodpovednosť? Žiadna. Ako môže žena robiť niečo takéto? V hlave mám množstvo otázok, na ktoré si musím odpovedať asi sama.

Mohla by som pokračovať ešte dlho ale nechcem. Môžem len veriť, že tan chlapec raz dobehne všetko čo už stratil, nájde si množstvo dobrých priateľov a bude plnohodnotným človek. Veľmi mu to prajem a ak sa mu nebude dariť, som ochotná pomôcť.

Petra Mojžišová

Petra Mojžišová

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajné dievča, ktoré od života čaká, že raz bude naozaj plnohodnotný, zábavný a hlavne aby za niečo stál. Dovtedy sa snažím a budem snažiť preskakovaťvšetky prekážky, ktoré sú právom alebo neprávom naukladané na mojej strastiplnej ceste. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáRodinaHaluzeLen tak...Súkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu